کسب رتبه نخست فروش در گروه سیمان توسط «فارس و خوزستان» از شرکت‌های تابعه شستا

فرم نظرسنجی از مشتریان
آگوست 21, 2019
استقرار سیستم‌های کیفی به صورت درون‌زا
فوریه 3, 2020

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سیمان فارس و خوزستان، هوشیاری کسب رتبه نخست شاخص فروش در گروه سیمان را مرهون زحمات مدیران عامل و کارکنان شرکت‌های تابعه هلدینگ سیمان فارس و خوزستان دانست و در ادامه با اشاره به حمایت های بالادستی از این هلدینگ توضیح داد: مدیران محترم عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت سیمان تامین شستا نیز با حمایت‌های بی‌دریغ از سیمان فارس و خوزستان زمینه‌ساز این موفقیت شدند.

مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان در این مراسم طی سخنانی با اشاره به شرایط کنونی کشور توضیح داد: اکنون در میدان جهاد اقتصادی هستیم و با دشمن روبرو شده‌ایم. دشمن نیز با اعمال تحریم‌های ظالمانه تلاش می‌کند اقتصاد کشور را دچار بحران‌های عمیقی کند. در این شرایط توسعه صادرات غیرنفتی از جمله سیاست‌هایی است که می‌تواند دسیسه‌‌های اقتصادی دشمن را تا حد بسیاری خنثی کند.

وی افزود: با این حال مدتی است، یکی از بنادر کشور که از مهمترین مبداهای صادرات سیمان کلینکر بوده، دچار اعمال سیاست‌های محدودکننده شده‌است. بدیهی است با کاهش محدودیت‌های صادراتی و حمایت از صادرات محصولات غیرنفتی عرصه جنگ اقتصادی برای دشمنان کشور تنگ شده و همچنین زمینه افزایش فروش و صادرات نیز فرام می‌شود.

هوشیاری با اشاره به حضور برخی مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نفت خواستار ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های دولتی با هدف رفع محدودیت‌های صادرات سیمان و کلینکر شد.

گفتنی است، هلدینگ سیمان فارس و خوزستان بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور بر اساس ارزیابی‌های سازمان مدیریت صنعتی و با استفاده از الگوهای بین‌المللی توانست رتبه نخست شاخص فروش در گروه سیمان را در بیست و دومین سال همایش شرکت‌های برتر کسب کند.

نظرات بسته شده اند